Inge Beckers geeft World Café over Het Nieuwe Werken

Voor het Working Girls Netwerk te Amsterdam verzorgt Inge Beckers op 25 november 2010 een World Café over Het Nieuwe Werken. Working Girls is een netwerk van ongeveer 700 ondernemende vrouwen met een no-nonsense mentaliteit.

Uitnodiging
Het thema van deze avond is Het Nieuwe Werken. Onze wensen met betrekking tot ons werk veranderen. Steeds minder zitten we van 9 tot 5 aan ons bureau op het hoofdkantoor. Steeds meer stellen we nieuwe eisen aan de ideale werkgever en steeds meer richten we ons eigen werk en onze eigen werkplek in. Kun jij werken wanneer je wilt en waar je wilt? Hoe doe je dat? En wat betekent het voor je planningsvaardigheden, voor het gebruik van social media en voor je relatie met collega’s en klanten? Hoe ga je daarmee om als werkgever of als werknemer?

Inge Beckers zal haar kennis over de laatste trends met ons delen. Zij is gespecialiseerd in HR-communicatie en adviseert organisaties over hoe zij aantrekkelijk kunnen zijn voor (potentiële) werknemers (zie voor meer informatie over Inge haar Profiel). Ook organiseert zij regelmatig inspiratiedagen (zie voor haar eerstvolgende inspiratiedag haar blog: De grenzen vervagen).
Om ons aan het denken te zetten zal Inge de gespreksmethode World Café gebruiken. Om dit effectief in te kunnen zetten hanteren wij dit keer een maximum aantal deelnemers. Het belooft een mooie interactieve avond te worden dus wees er snel bij!

Meld je uiterlijk 19 november aan voor dit Dinner. Dat kan via www.wg-dinners.nl of door een e-mail te sturen naar workinggirlsamsterdam@gmail.com. Je ontvangt uiterlijk 22 november een bevestigingsmail met de locatie en details voor de avond. Stuur deze mail gerust door naar andere inspirerende, leuke, ondernemende vrouwen. Wij zien uit naar jullie komst!

Over Working Girls
Bij Working Girls komen jonge ondernemende vrouwen bij elkaar met het doel nieuwe ideeën op te doen, feedback te vragen aan iemand die vanuit een geheel andere invalshoek naar je werk kijkt of samen met een ander een idee uit te werken. De doelgroep bestaat uit vrouwelijke professionals die in loondienst of als zelfstandige werken. Vrouwen die creatieve banen hebben, wetenschappelijke functies bekleden of tussen twee jobs in zitten. Vrouwen met verschillende opleidingsachtergronden. Juist die diversiteit maakt dat de Working Girls werkt.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie